Po diagnozie VAG (VCDS Light) wyskoczył błąd ABS i poduszki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Aplikator
    Classic
    • 2012
    • 2

    Po diagnozie VAG (VCDS Light) wyskoczył błąd ABS i poduszki

    Zamieszczone przez S3 CHRIS
    jak ich utniesz to ich pozniej nie zamontujesz sprezyny sa wyprofilowane na koncach a tak ich nigdy nie utniesz
    A wiesz, że dopiero teraz zwróciłem na to uwagę? Podziękował :szeroki_usmiech

    Zamieszczone przez comando
    To dobrze że przód jest wyżej niż tył
    Co w tym dobrego? :|
  • piootr
    Classic
    • 2010
    • 13

    #2
    Po diagnozie VAG (VCDS Light) wyskoczył błąd ABS i poduszki

    Witam.

    Za pomocą VCDS Light chciałem wykasować sobie błąd poduszki powietrznej. Wszystko ładnie poszło. Jednak korzystając z okazji że mam już podpięty komputerek postanowiłem sobie posprawdzać pozostałem moduły w poszukiwaniu błędów. Dużo tego nie znalazłem bo większość modułów jest nie dostępna i po próbie połączenia się z jednym z nich nagle zaświeciły się kontrolki ABS, czerwony wykrzyknik nad nią oraz poduszka powietrzna. I tu powstał problem bo za żadne skarby nie mogę poradzić sobie z ich wykasowaniem. Przy próbie połączenia się z modułem poduszki powietrznej dostaję komunikat że chyba mam wyłączyć zapłon (coś na iggnit.... i dalej nie pamiętam) i po 30 sekundach znowu włączyć Jednak z przerażenia nie próbowałem

    Proszę o pomoc

    Komentarz

    • eroberto1
      Rider
      • 2010
      • 350

      #3
      Ja bym spróbował, jakoś trzeb się nauczyć
      2.0 TDI BKD http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=39508

      Komentarz

      • piootr
        Classic
        • 2010
        • 13

        #4
        Zamieszczone przez eroberto1
        Ja bym spróbował, jakoś trzeb się nauczyć
        Jeśli nie będę miał innego rozwiązania to będę musiał zaryzykować

        Komentarz

        • loru
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4286
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez piootr
          Jeśli nie będę miał innego rozwiązania to będę musiał zaryzykować
          jak masz "dreszcze" to napisz tu : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...asc&start=9465 aby ktoś na spota wziął vag-a i ci wykasował błędy przy okazji zerkniesz jak to się robi i będziesz następnym razem grzebał bez strachu :szeroki_usmiech
          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

          Komentarz

          • piootr
            Classic
            • 2010
            • 13

            #6
            Zamieszczone przez loru
            jak masz "dreszcze" to napisz tu : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...asc&start=9465 aby ktoś na spota wziął vag-a i ci wykasował błędy przy okazji zerkniesz jak to się robi i będziesz następnym razem grzebał bez strachu :szeroki_usmiech
            Na razie to mam problem z odpaleniem silnika bo chyba od tego wszystkiego i ciągłym włączonym zapłonie rozładowałem sobie akumulator

            Komentarz

            • loru
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 4286
              • Octavia II (1Z3)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Zamieszczone przez piootr
              Na razie to mam problem z odpaleniem silnika bo chyba od tego wszystkiego i ciągłym włączonym zapłonie rozładowałem sobie akumulator
              no to nie fajnie
              O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

              Komentarz

              • Enriquez
                RS
                • 2009
                • 7685
                • Superb III (3V3)

                #8
                to go naładuj i nie panikuj. Opisz dokładnie co zrobiłeś i w jakim konkretnie samochodzie. Bo 1.4 to mi nic nie mówi. Generalnie Ross-Tech ostrzega przed skanowaniem niektórych modułów Airbag i wywala okienko o konieczności wyłaczenia zapłonu. Nie mogę teraz tego odnaleźć, ale coś było na rzeczy.
                Pozdrawiam
                Marcin

                Komentarz

                • piootr
                  Classic
                  • 2010
                  • 13

                  #9
                  Się trochę zdenerwowałem. Ja tu wczoraj laptop z Win XP od sąsiada pożyczyłem na którym zainstalowałem kabelek oraz VAG COM 409, pod drugą pachą swój z VCDS Light i chodu do garażu uzbrojony w sprzęt i potrzebną wiedzę aby raz na zawsze rozprawić się ze świecącą się kontrolką ABS oraz poduszki powietrznej. I co zastałem na miejscu?? Wsiadam przekręcam kluczyk ... lampeczki się ładnie świecą po czym ładnie gasną ... przekręcam dalej ... silnik ładnie odpalił i wygląda na to że ... że się samo naprawiło Kolejna próba ... to samo.
                  Czy to możliwe żeby się samo naprawiło?? Czy sterownik na mrozie -15 st doszedł do wniosku że już mi problemów ni będzie robił??

                  Komentarz

                  • casuss
                    Classic
                    • 2009
                    • 27

                    #10
                    Kiedy łączysz się z sterownikiem abs zaświecają się dwie kontrolki jedna czerwona od ręcznego między innymi a druga pomarańczowa od asr i słychać sygnał dźwiękowy mniej więcej taki piiip . Po rozłączeniu się wszystko wraca do normy czyli kontrolki gasną,a sterownik nie zapisuje żadnych błędów to jest po prostu sygnał nawiązania komunikacji. Dla przykładu oryginalne radio też wydaje sygnał dźwiękowy oraz komunikat na wyświetlaczu przy połączeniu się z nim przez vaga. Tak jest u mnie przy stosowaniu vag com 311 oraz 409 na niebieskim chińskim kablu z allegro. i jeśli nic już nie świeci to nie ma się czym przejmować

                    Komentarz

                    Pracuję...